Choose your language

  • Mezinárodní doprava
  • Bezpečná platba
  • Láska k basketbalu
  • Tvůj košík je prázdný.

    Tvůj košík se zdá být prázdný. Začni ho plnit! V případě, že jsi minule nechal v košíku nějaké položky, zkus se přihlásit ke svému účtu.

    Pokračovat v nákupu Přihlaš se

Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu Grosbasket

Nákupem vyjadřujete souhlas s těmito všeobecnými obchodními podmínkami. Proto doporučujeme, abyste si je před pokračováním v nákupu pečlivě pročetli. Tyto všeobecné podmínky upravují vaše práva a povinnosti a také nákupní podmínky. V rámci každé uskutečněné transakce prostřednictvím našeho internetového obchodu prohlašujete, že jste obeznámeni s celým obsahem těchto všeobecných podmínek a že s nimi plně souhlasíte.

Dostupnost informací

    Prodávající se zavazuje vždy poskytnout kupujícímu tyto údaje:
  1. Totožnost společnosti (název společnosti, sídlo, identifikační číslo).
  2. Kontaktní údaje umožňující rychlou a efektivní komunikaci (e-mail, telefon).
  3. Klíčové vlastnosti zboží nebo služeb.
  4. Dostupnost zboží (každá položka nebo služba nabízená online by měla být dostupná v přiměřené lhůtě).
  5. Podmínky dodání zboží nebo služby (způsob, místo a termín).
  6. Všechny ceny jsou uvedeny jasně a jednoznačně a případné zahrnutí nebo vyloučení daně a nákladů na dopravu je rovněž jasně označeno.
  7. Způsoby platby a doručení.
  8. Platnost cenové nabídky.
  9. Lhůta pro odstoupení od smlouvy spolu s podmínkami odstoupení, včetně informací o případných nákladech spojených s odstoupením od smlouvy ze strany kupujícího.
  10. Informace o procesu reklamace, včetně údajů kontaktní osoby a zákaznické podpory.

Internetový obchod

Internetový obchod je otevřen nonstop, 24 hodin denně. Vyhrazujeme si právo omezit nebo zcela ukončit prodej určitého nebo veškerého zboží po dobu určitou či neurčitou, případně omezit či znemožnit přístup do internetového obchodu na dobu určitou nebo neurčitou. Dále si vyhrazujeme právo odmítnout objednávku v důsledku chyby internetového obchodu (např. nepochybně nesprávná cena).

Registrace

Po úspěšné registraci do systému GROSBASKET bude návštěvníkovi přiděleno uživatelské jméno shodné s e-mailovou adresou a heslo. Uživatelské jméno a heslo jednoznačně identifikují a spojují uživatele se zadanými údaji. Registrace není podmínkou pro online nákup.

Pravost zboží

Grosbasket je oficiálním partnerem celosvětově uznávaných značek, jako je Nike, adidas, Under Armour, McDavid atd. Všechno zboží v nabídce Grosbasket je 100% pravé.

Omezení odpovědnosti

Prodávající v rámci svých možností vyvine přiměřené úsilí, aby zajistil aktuálnost a správnost údajů na svých webových stránkách. Vlastnosti zboží, dodací lhůty a ceny se však mohou rychle měnit, což prodávajícímu účinně brání ve změně údajů na jeho webových stránkách. Prodávající v každém jednotlivém případě upozorní kupujícího na případné změny a umožní kupujícímu zrušení objednávky nebo výměnu objednaného zboží.

Uzavírání smluv na dálku

Kupní smlouva na dálku se považuje za uzavřenou okamžikem odeslání potvrzení objednávky na e-mail uvedený při jejím zadání. Kupující rovněž obdrží oznámení o odeslání balíku na adresu uvedenou kupujícím při zadání objednávky.

Slevy, slevové kódy apod. se nesčítají. Kredit na účtu GROSBASKET ani vložená hotovost není úročena. Vaše objednávka je vedena v elektronické podobě v sídle společnosti. Kopii své objednávky si můžete vyžádat prostřednictvím našeho kontaktního e-mailu na adrese [email protected].

Kdykoli budete potřebovat pomoc s nákupem, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím níže uvedeného:

ZÁKAZNICKÁ PODPORA
E: [email protected]
P: +386 (0)59-344-580

Důležité: Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku dle vlastního uvážení.

PO ZADÁNÍ OBJEDNÁVKY

I. Objednávka přijata
Po zadání objednávky obdrží kupující e-mailem potvrzení o úspěšném přijetí objednávky (koncový kupující má při potvrzování objednávky přednost před prodejcem). Registrovaní uživatelé mají přístup k podrobnému stavu objednávky a kontaktním údajům. Neregistrovaní uživatelé si mohou tyto informace vyžádat na adrese [email protected] nebo telefonicky na čísle +386 (0)59-344-580.

II. Expedice zboží
Prodávající si prohlédne objednávku, potvrdí dostupnost objednaných produktů a objednávku potvrdí nebo ji z opodstatněných důvodů odmítne. Prodávající může kupujícího kontaktovat telefonicky na uvedeném kontaktním čísle za účelem ověření údajů nebo dodací adresy.

U zboží, které prodávající nemá ve vlastních skladech, spoléhá prodávající výhradně na dodávky svého dodavatele a musí tak akceptovat dodací lhůty tohoto dodavatele.

Prodávající poskytuje kupujícímu aktuální informace o dodání zboží prostřednictvím e-mailu.

V případě extrémně dlouhých dodacích lhůt a neochoty kupujícího déle čekat může kupující kontaktovat prodávajícího, který zboží z objednávky odebere a vrátí kupujícímu případné platby. Zbylé části objednávky poté dle uvážení kupujícího prodávající dodá nebo objednávku zruší.

Pokud dodavatel nepotvrdí prodávajícímu dostupnost objednaného zboží nejpozději do konce následujícího pracovního dne, může prodávající odmítnout objednávku kupujícího z důvodu nedostupnosti zboží. Dnem odmítnutí se objednávka kupujícího stává neplatnou. Prodávající nenese odpovědnost za škody způsobené delší dodací lhůtou nebo nedodáním zboží, které není skladem ve vlastních skladech prodávajícího.

III. Expedice zboží
V dohodnutém termínu prodávající produkty připraví a expeduje. Kupujícího na to upozorní e-mailem. 

DŮLEŽITÉ

V případě, že se kupující rozhodne objednávku zrušit, musí to neprodleně oznámit na čísle +386 (0) 59 344 580 nebo e-mailem na [email protected]. V případě, že byla objednávka již expedována, bude zásilka kupujícím při doručení odmítnuta. V případě osobního odběru (tj. když jsou produkty již připraveny k výdeji) sdělí kupující přání objednávku stornovat také na výše uvedeném telefonním čísle nebo e-mailu.


Nákupy právnických osob

  • Nákupy právnických osob probíhají úplně stejným způsobem jako u fyzických osob, s jedinou výjimkou, která vyžaduje, aby právnické osoby v kroku 1 zvolily možnost „Pouze společnosti“. Dále zadejte název společnosti a DIČ.
  • V případě, že požadujete fakturu adresovanou právnické osobě, souhlasíte s podmínkami platnými pro tyto právnické osoby.

Zásadní rozdíl je v možnosti odstoupení od smlouvy:

  • Firmy, živnostníci a jiné právnické osoby mohou vracet dodané zboží v rámci záručních podmínek. Na rozdíl od spotřebitelů (fyzických osob) uvedené organizace nesmějí odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez uvedení důvodu pro odstoupení.
  • Každé vrácení zboží je řešeno individuálně se záměrem splnit kritéria dodavatele. V případě oprávněného vrácení lze zboží vyměnit za jiné vybrané zboží (ve stejné nebo vyšší hodnotě). Vrácení peněz bohužel není možné. Nákupy provedené právnickými osobami se dále řídí všeobecnými podmínkami GROSBASKET s přihlédnutím k výše uvedeným výlukám. Více informací o vrácení zboží během záruční lhůty naleznete níže a v sekci vrácení zboží.

Ceny zboží

  • Všechny ceny na www.grosbasket.com jsou uvedeny v eurech nebo chorvatských kunách na subdoméně www.grosbasket.com/hr/ a jsou považovány za platné v den nákupu nebo potvrzení objednávky.
  • Všechny ceny jsou včetně DPH, pokud není uvedeno jinak. V adresách URL pro země mimo EU jsou ceny uvedeny bez daně, jak je výslovně uvedeno u ceny každého jednotlivého produktu.
  • Ceny uvedené online jsou platné; všechny ceny se však mohou bez upozornění změnit.
  • Ceny produktů jsou označeny jako standardní nebo snížené.

Dostupné platební metody:

Prodávající nabízí následující způsoby platby:

  • PayPal nebo Braintree platba
  • Platba debetní nebo kreditní kartou (Eurocard/Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express). Částka ve výši 1,5 % z hodnoty objednávky bude účtována jako náklady na zpracování.
  • Přímý převod na bankovní účet GROSBASKET d.o.o. na základě cenové nabídky / proforma faktury. 

*V určitých případech si vyhrazujeme právo na platbu předem na bankovní účet společnosti GROSBASKET.


Vystavení faktury

  • Prodávající vystaví kupujícímu fakturu na fyzickém nosiči s podrobným seznamem nákladů a pokynů pro zrušení nákupu a vrácení zboží, je-li to nutné a dovolené. Fakturu obdrží zákazník v elektronické podobě (příloha e-mailu) na e-mailovou adresu, kterou uvedl při zadávání objednávky a s níž je faktura spojena.
  • Kupující je povinen potvrdit platnost fakturačních údajů a případné chyby oznámit prodávajícímu do osmi dnů od obdržení. Případné reklamace správnosti vystavených faktur nebudou později akceptovány.
  • Kupní smlouva (objednávka) v elektronické podobě je uložena na serveru prodávajícího a je kupujícímu kdykoliv k dispozici prostřednictvím uživatelského profilu (Můj profil).

Doručení

Všeobecné podmínky
Prodávající dodá zboží nebo služby ve smluveném termínu.
Prodávající spolupracuje se společností DPD a slovinskou poštou, které mu poskytují své doručovací služby. Prodávající si však vyhrazuje právo zvolit jinou doručovací službu, pokud by to učinilo realizaci objednávky efektivnější.
Poštovné
Poštovné je účtováno kupujícímu.
Osobní vyzvednutí
Objednávku je možné vyzvednout osobně bez poštovného v našich kamenných prodejnách na adrese Ukmarjeva ulica 6, SI-1000 Lublaň, Slovinsko nebo Rudeška 169a, HR-10000 Záhřeb.
Chcete-li si objednávku vyzvednout osobně, vyberte při zadávání objednávky možnost osobního vyzvednutí v B&M Grosbasket Lublaň nebo v B&M Grosbasket Záhřeb.
Dodací lhůty
Zásilky jsou z našeho skladu expedovány zhruba do 1 až 5 pracovních dnů od data objednávky. Dodací lhůty závisí na zemi doručení balíku. Přečtěte si prosím standardní dodací lhůty balíků pro požadovanou zemi v této tabulce.
Důležité
  • Dodací lhůta se může prodloužit v případě, že zákazník nezvedá telefon.
  • Dodací lhůta se může prodloužit v případě nesprávných doručovacích údajů.
  • Dodací lhůta se může prodloužit v době větších slevových akcí, jako jsou Black Friday nebo vánoční výprodeje. O možném prodloužení dodací lhůty bude zákazník informován.
  • Dodací lhůta se může prodloužit, pokud je zboží dostupné na různých místech. V takovém případě obdrží zákazník e-mailem zvláštní upozornění.
  • Objednávky zadané o víkendu budou expedovány na požadované adresy první pracovní den v týdnu (zpravidla v pondělí s přihlédnutím k případným státním svátkům).

Právo na odstoupení od smlouvy, vrácení a výměnu zboží

Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy:

  • V případě smluv uzavřených na dálku (toto platí výhradně pro fyzické osoby, které nakupují produkty pro neziskové účely), má spotřebitel právo do 14 dnů oznámit společnosti své odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu.
  • Oznámení o odstoupení od spotřebitelské smlouvy zašlete na následující e-mail: [email protected] nebo doporučeně na adresu Grosbasket d.o.o., Ukmarjeva 6, SI-1000 Lublaň, Slovinsko.
  • 14 denní lhůta začíná běžet následující den po zadání online objednávky.
  • Vrácení zboží společnosti během lhůty pro odstoupení od smlouvy se považuje za oznámení o odstoupení od smlouvy.
  • V případě odstoupení od smlouvy vrátí společnost přijaté platby neprodleně, nejpozději však do 30 dnů od obdržení oznámení o odstoupení od smlouvy. Zákazník obdrží vrácené peníze v průměru do 8 dnů ode dne, kdy obdržíme vrácený výrobek (výrobky). Kupní cena za vrácený výrobek bude připsána na platební metodu, kterou jste použili při nákupu (kreditní karta, převod TRR, PayPal atd.); poštovné se nevrací.
  • Společnost spotřebiteli vrátí peníze prostřednictvím stejného způsobu platby, který spotřebitel původně zvolil, s výjimkou případů, kdy spotřebitel výslovně požaduje vrácení jiným způsobem, a v případě, že spotřebiteli nevzniknou žádné dodatečné náklady.
  • V případě, že byl při nákupu, před odstoupením od smlouvy, uplatněn bonus, slevový kód nebo propagační kód, jsou bonusy považovány za slevy a nejsou tak uživateli vráceny.
  • Na bankovní účet uživatele bude vrácena pouze uhrazená částka, přičemž mu bude sdělen i nový bonusový nebo slevový kód.
  • V případě, že byla při nákupu uplatněna dárková karta, je karta považována za měnu a je v případě odstoupení od smlouvy vrácena na bankovní účet uživatele spolu s případnými provedenými platbami.

Vrácení zboží

V případě, že spotřebitel již obdržel zboží a rozhodne se odstoupit od smlouvy, musí být zboží vráceno nebo předáno společnosti nebo osobě oprávněné společností přijímat zboží do 14 dnů od oznámení o odstoupení od smlouvy s výjimkou případů, kdy společnost nabízí možnost vyzvednout si zboží k vrácení na vlastní náklady.

  • V tomto případě musí kupující vrátit nepoužité a nepoškozené zakoupené zboží v původním obalu.
  • K vrácenému zboží je nutné přiložit kopii faktury spolu s vyplněným formulářem, který naleznete zde.
  • Pokud je zboží odesláno zpět před uplynutím 14denní lhůty pro vrácení, má se za to, že spotřebitel vrátil zboží včas.
  • V případě odstoupení od smlouvy je spotřebitel povinen vrátit přijaté zboží v zákonné lhůtě nebo zaslat zboží na adresu prodejce.
  • Spotřebitel musí vrátit zboží prodávajícímu nepoškozené a ve stejném množství, s výjimkou poškozeného, vadného nebo ztraceného zboží nebo snížení jeho množství bez zavinění spotřebitele.
  • Neomezené užívání zboží spotřebitelem až do okamžiku odstoupení od smlouvy je zakázáno.
  • Spotřebitel si může zboží prohlédnout a vyzkoušet v rozsahu nezbytném pro zjištění jeho skutečného stavu.
  • Testování zboží, které není zahrnuto ve výše uvedeném, se považuje za používání zboží, v důsledku čehož spotřebitel ztrácí právo na odstoupení od smlouvy.
  • To platí zejména pro případy, kdy je zboží již používáno, nebo v případě technického zboží jsou jednotlivé součásti rozbaleny nebo smontovány spotřebitelem.
  • Náklady na dopravu a náklady prodávajícího na vrácení jsou účtovány kupujícímu.
  • Služby jsou fakturovány dle aktuálního ceníku doručovací služby.

Reklamace

  • Před odesláním kupujícím jsou všechny obaly zboží otevřeny a zkontrolovány, aby bylo zaručeno, že veškeré zboží je v neporušeném stavu. Vaše zboží bude pečlivě zabaleno do přepravních krabic, abyste měli jistotu, že k vám dorazí nepoškozené a v originálním balení.
  • Náš sortiment je tvořen výhradně produkty prvotřídní kvality. Bez ohledu na to se občas může stát, že objednané zboží se během přepravy poškodí nebo je vadné. Všechny takové případy se pokusíme vyřešit rychle a v souladu s vašimi očekáváními.

Práva kupujícího

  • • Je-li zboží vadné, má kupující právo požadovat jeho výměnu za nové, vrácení zaplacené částky, odstranění vady případně vrácení poměrné části uhrazené částky z důvodu vady.
  • V tomto případě má kupující právo na výběr jiného zboží. V případě, že je vybrané zboží dražší, bude kupujícímu účtován cenový rozdíl.
  • V případě výměny zboží z důvodů uvedených v předchozím odstavci nás prosím kontaktujte do 8 dnů od jeho obdržení.
  • Lhůta pro výměnu zboží je 8 dní.
  • Výměna je možná pouze na základě originální faktury nebo její kopie spolu s vyplněným formulářem, který naleznete zde.
  • Rozhodnutí o reklamaci vám sdělíme do 30 dnů od jejího obdržení. Obecně platí, že rozhodnutí bude učiněno zhruba do 14 dní.
  • V případě, že bude nárok na reklamaci uznán, může si kupující vybrat nové zboží. V případě, že je vybrané zboží dražší, bude kupujícímu účtován cenový rozdíl.

DŮLEŽITÉ

Reklamace bude automaticky zamítnuta v následujících případech:

  • Ke zboží, které je předmětem reklamace, není přiložena vystavená faktura nebo reklamační formulář.
  • Reklamace nebyla podána ihned po zjištění poškození nebo vady zboží.
  • Poškození zboží je důsledkem nesprávného používání (např. venkovní použití obuvi určené výhradně pro vnitřní použití).

  • Adresa pro vrácení zboží, které je předmětem reklamace
  • Grosbasket d.o.o.
  • Ukmarjeva 6
  • SI-1000 Lublaň
  • Slovinsko
  • Náklady na dopravu reklamovaných produktů hradí kupující.
  • Reklamační formulář je k dispozici na následujícím odkazu: Podání reklamace

Ochrana soukromí a osobních údajů

Ochrana soukromí a osobních údajů se řídí našimi zásadami ochrany osobních údajů.


Řešení sporů

  • Případné spory mezi kupujícím a společností GROSBASKET, vzniklé při používání internetového obchodu www.grosbasket.com, vyřeší obě strany smírčí cestou, přičemž případný nevyřešený spor bude projednán před příslušným soudem.

  • Pokud máte problém s některým zbožím nebo službou na e-shopu, můžete podat stížnost k prošetření nezávislému orgánu pro řešení sporů. Postupujte prosím podle tohoto odkazu. 


Informace o správci webu

Last updated: 15 Januar 2023