Tvůj košík je prázdný.
Tvůj košík se zdá být prázdný. Začni ho plnit! V případě, že jsi minule nechal v košíku nějaké položky, zkus se přihlásit ke svému účtu.
Pokračovat v nákupu Přihlaš seNákupem vyjadřujete souhlas s těmito všeobecnými obchodními podmínkami. Proto doporučujeme, abyste si je před pokračováním v nákupu pečlivě pročetli. Tyto všeobecné podmínky upravují vaše práva a povinnosti a také nákupní podmínky. V rámci každé uskutečněné transakce prostřednictvím našeho internetového obchodu prohlašujete, že jste obeznámeni s celým obsahem těchto všeobecných podmínek a že s nimi plně souhlasíte.
Internetový obchod je otevřen nonstop, 24 hodin denně. Vyhrazujeme si právo omezit nebo zcela ukončit prodej určitého nebo veškerého zboží po dobu určitou či neurčitou, případně omezit či znemožnit přístup do internetového obchodu na dobu určitou nebo neurčitou. Dále si vyhrazujeme právo odmítnout objednávku v důsledku chyby internetového obchodu (např. nepochybně nesprávná cena).
Po úspěšné registraci do systému GROSBASKET bude návštěvníkovi přiděleno uživatelské jméno shodné s e-mailovou adresou a heslo. Uživatelské jméno a heslo jednoznačně identifikují a spojují uživatele se zadanými údaji. Registrace není podmínkou pro online nákup.
Grosbasket je oficiálním partnerem celosvětově uznávaných značek, jako je Nike, adidas, Under Armour, McDavid atd. Všechno zboží v nabídce Grosbasket je 100% pravé.
Prodávající v rámci svých možností vyvine přiměřené úsilí, aby zajistil aktuálnost a správnost údajů na svých webových stránkách. Vlastnosti zboží, dodací lhůty a ceny se však mohou rychle měnit, což prodávajícímu účinně brání ve změně údajů na jeho webových stránkách. Prodávající v každém jednotlivém případě upozorní kupujícího na případné změny a umožní kupujícímu zrušení objednávky nebo výměnu objednaného zboží.
Kupní smlouva na dálku se považuje za uzavřenou okamžikem odeslání potvrzení objednávky na e-mail uvedený při jejím zadání. Kupující rovněž obdrží oznámení o odeslání balíku na adresu uvedenou kupujícím při zadání objednávky.
Slevy, slevové kódy apod. se nesčítají. Kredit na účtu GROSBASKET ani vložená hotovost není úročena. Vaše objednávka je vedena v elektronické podobě v sídle společnosti. Kopii své objednávky si můžete vyžádat prostřednictvím našeho kontaktního e-mailu na adrese [email protected].
Kdykoli budete potřebovat pomoc s nákupem, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím níže uvedeného:
ZÁKAZNICKÁ PODPORA
E: [email protected]
P: +386 (0)59-344-580
Důležité: Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku dle vlastního uvážení.
I. Objednávka přijata
Po zadání objednávky obdrží kupující e-mailem potvrzení o úspěšném přijetí objednávky (koncový kupující má při potvrzování objednávky přednost před prodejcem). Registrovaní uživatelé mají přístup k podrobnému stavu objednávky a kontaktním údajům. Neregistrovaní uživatelé si mohou tyto informace vyžádat na adrese [email protected] nebo telefonicky na čísle +386 (0)59-344-580.
II. Expedice zboží
Prodávající si prohlédne objednávku, potvrdí dostupnost objednaných produktů a objednávku potvrdí nebo ji z opodstatněných důvodů odmítne. Prodávající může kupujícího kontaktovat telefonicky na uvedeném kontaktním čísle za účelem ověření údajů nebo dodací adresy.
U zboží, které prodávající nemá ve vlastních skladech, spoléhá prodávající výhradně na dodávky svého dodavatele a musí tak akceptovat dodací lhůty tohoto dodavatele.
Prodávající poskytuje kupujícímu aktuální informace o dodání zboží prostřednictvím e-mailu.
V případě extrémně dlouhých dodacích lhůt a neochoty kupujícího déle čekat může kupující kontaktovat prodávajícího, který zboží z objednávky odebere a vrátí kupujícímu případné platby. Zbylé části objednávky poté dle uvážení kupujícího prodávající dodá nebo objednávku zruší.
Pokud dodavatel nepotvrdí prodávajícímu dostupnost objednaného zboží nejpozději do konce následujícího pracovního dne, může prodávající odmítnout objednávku kupujícího z důvodu nedostupnosti zboží. Dnem odmítnutí se objednávka kupujícího stává neplatnou. Prodávající nenese odpovědnost za škody způsobené delší dodací lhůtou nebo nedodáním zboží, které není skladem ve vlastních skladech prodávajícího.
III. Expedice zboží
V dohodnutém termínu prodávající produkty připraví a expeduje. Kupujícího na to upozorní e-mailem.
V případě, že se kupující rozhodne objednávku zrušit, musí to neprodleně oznámit na čísle +386 (0) 59 344 580 nebo e-mailem na [email protected]. V případě, že byla objednávka již expedována, bude zásilka kupujícím při doručení odmítnuta. V případě osobního odběru (tj. když jsou produkty již připraveny k výdeji) sdělí kupující přání objednávku stornovat také na výše uvedeném telefonním čísle nebo e-mailu.
Zásadní rozdíl je v možnosti odstoupení od smlouvy:
Prodávající nabízí následující způsoby platby:
*V určitých případech si vyhrazujeme právo na platbu předem na bankovní účet společnosti GROSBASKET.
Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy:
Vrácení zboží
V případě, že spotřebitel již obdržel zboží a rozhodne se odstoupit od smlouvy, musí být zboží vráceno nebo předáno společnosti nebo osobě oprávněné společností přijímat zboží do 14 dnů od oznámení o odstoupení od smlouvy s výjimkou případů, kdy společnost nabízí možnost vyzvednout si zboží k vrácení na vlastní náklady.
Práva kupujícího
Reklamace bude automaticky zamítnuta v následujících případech:
Ochrana soukromí a osobních údajů se řídí našimi zásadami ochrany osobních údajů.
Případné spory mezi kupujícím a společností GROSBASKET, vzniklé při používání internetového obchodu www.grosbasket.com, vyřeší obě strany smírčí cestou, přičemž případný nevyřešený spor bude projednán před příslušným soudem.
Pokud máte problém s některým zbožím nebo službou na e-shopu, můžete podat stížnost k prošetření nezávislému orgánu pro řešení sporů. Postupujte prosím podle tohoto odkazu.
Last updated: 15 Januar 2023