Choose your language

  • Mezinárodní doprava
  • Bezpečná platba
  • Láska k basketbalu
  • Tvůj košík je prázdný.

    Tvůj košík se zdá být prázdný. Začni ho plnit! V případě, že jsi minule nechal v košíku nějaké položky, zkus se přihlásit ke svému účtu.

    Pokračovat v nákupu Přihlaš se

Často kladené otázky

OBJEDNÁVKA

Jak najdu konkrétní produkt?

Při hledání konkrétního produktu máte dvě možnosti.

  1. Nejrychlejší možností je použití vyhledávací lišty, která se nachází v horní části e-shopu. Zde můžete vyhledat značku, název nebo číslo produktu, pokud tyto informace máte. Vyprodané produkty a produkty, které nejsou skladem, se ve výsledcích neobjeví.
  2. Druhou možností je vybrat v nabídce v horní části stránky hlavní kategorii produktů, o které máte zájem (např. „Obuv“, „Pánská“) a následně výběr omezit podle daných podkategorií (např. „Basketbal“, „Cena“ atd.) Při tomto vyhledávání se zobrazí všechny produkty ve zvolené kategorii.

Jak poznám, která velikost obuvi je pro mě vhodná?

Obecně se velikost obuvi v rámci jednotlivých značek neliší. Rozdíl může být pouze v modelu boty, který může být širší nebo užší než bota, kterou aktuálně nosíte. Proto si prosím pečlivě prohlédněte naši tabulku velikostí.

Pokud vybíráte obuv jiné značky, použijte pro orientaci délku v centimetrech, která vyjadřuje stejnou velikost bez ohledu na značku. V případě, že vám velikost nevyhovuje, můžete obuv vrátit nebo ji vyměnit.

Zboží lze vrátit/vyměnit do 30 dnů od data nákupu. Produkt by neměl být použitý, poškozený a měl by mít všechny původní visačky nebo štítky. Produkt vám vyměníme pouze po předložení faktury nebo jiného dokladu o koupi.

Je zboží z internetového obchodu dostupné také v prodejně Grosbasket? Jak spolehlivá je uvedená dostupnost zboží v e-shopu?

Všechno zboží, které je k vidění v našem e-shopu, je skladem a dostupné i v našich prodejnách Grosbasket.

Skladové zásoby se na e-shopu aktualizují každých 30 minut. Bohužel se může stát, že se vámi objednané zboží právě v danou chvíli prodá na prodejně Grosbasket. V takovém případě obdržíte oznámení o zrušení objednávky.

Odeslal jsem objednávku, ale zatím mi nepřišel žádný potvrzovací e-mail. Co s tím?

Nejprve prosím zkontrolujte, zda jste zadali správnou e-mailovou adresu. Potvrzení objednávky je vždy zasíláno na e-mailovou adresu, kterou uvedete při objednávce nebo která je uložena ve vašem uživatelském účtu.

Pokud je e-mailová adresa správná, zkontrolujte, zda vaše potvrzení objednávky nepřišlo do složky nevyžádané pošty.

Pokud jste registrovaný zákazník, naleznete na svém účtu v našem e-shopu přehled o všech vašich objednávkách. Zkontrolujte, zda byla vaše objednávka zadána správně a že jsme ji obdrželi. Měli byste také vzít v úvahu stav vaší objednávky. Pokud nemůžete objednávku v přehledu najít a pokud jste dosud neobdrželi žádný potvrzovací e-mail, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu.

Moje velikost se u daného produktu nezobrazuje. Co to znamená?

Pokud u produktu nevidíte svou velikost, znamená to, že momentálně není skladem nebo je vyprodaná. K zakoupení jsou pouze produkty a velikosti, které jsou v e-shopu viditelné.

Jak mohu použít slevový kód?

Slevový kód je kód, o kterém se obvykle dozvíte z e-mailu, letáku nebo ze sociálních sítí. V případě, že jste na náš slevový kód narazili, můžete jej v našem internetovém obchodě uplatnit následovně:

  1. Vyberte si zboží a vložte jej do nákupního košíku. Zvolte »Dokončit nákup«.
  2. V nákupním košíku zadejte svůj »Slevový kód«.
  3. Po zadání kódu zvolte »Použít kód« a sleva vám bude automaticky vypočítána.

Hodnota slevového kódu je předem daná a je chápána jako sleva z celkového nákupu nebo z konkrétního produktu. Kód lze použít do uvedeného data (výjimkou jsou speciální kódy, o kterých je zákazník informován). Slevový kód se nevztahuje na konkrétně označené produkty. Vícero slevových kódů nelze sčítat. V případě chybně zadaných kódů budete systémem informováni.

Mohu si předem zarezervovat určitý model obuvi?

Obecně lze produkt zarezervovat předem prostřednictvím naší zákaznické podpory, ale záleží na tom, o jaký produkt se jedná.

Konkrétně některé produkty, zejména extrémně vzácné a nejžádanější modely obuvi Jordan Retro, nelze předem rezervovat, protože chceme umožnit možnost nákupu všem našim věrným zákazníkům.

Jaké výhody mám jako registrovaný zákazník?

Jako registrovaný zákazník budete moci nakupovat rychleji a snadněji. Vaše adresa bude uložena, takže ji nebudete muset znovu vypisovat při zadávání nové objednávky. Jako registrovaný zákazník máte možnost zobrazit si krátký souhrn všech svých objednávek a jejich stav. Tímto způsobem můžete zkontrolovat, např. zda jsme přijali vaši platbu nebo zda jsme již vaši objednávku odeslali. Registrace nového zákazníka je velmi jednoduchá a rychlá: 1. Klikněte na „Můj účet“ nebo „Přihlásit se“ nad lištou nabídky zboží. 2. Zadejte svou e-mailovou adresu a heslo (pomocí této e-mailové adresy a hesla se později přihlásíte do systému) a klikněte na „Přihlásit“. Hotovo! Už máte účet!

PLATBA

Jak mohu na vašem e-shopu zaplatit?

Platba je možná kartou nebo přes PayPal.

Ve Slovinsku a Chorvatsku nabízíme také hotovostní platby předem a na dobírku.

Chci vědět více o platbách kartou.

Přijímáme následující kreditní karty: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro in Delta.

Postup platby:
Během zadávání objednávky prosím zvolte možnost platby »Kreditní karta«. Poté zadejte následující údaje: číslo karty, datum vypršení platnosti karty a bezpečnostní kód. Ihned po zadání požadovaných údajů se vaše objednávka začne zpracovávat.

100% bezpečné platby
Vaše bezpečnost je naší hlavní prioritou, proto s vašimi osobními údaji zacházíme velmi obezřetně a v souladu s nejvyššími bezpečnostními standardy. Pro bezpečný přenos vašich údajů během zadávání objednávky – zejména tedy údajů o vaší platební kartě – používáme metodu bezpečného přenosu dat zvanou »RapidSSL«. Pokud máte i přes všechna výše uvedená opatření stále pochybnosti, můžete nám své osobní údaje zaslat bez připojení k internetu v tzv. »offline« režimu. K tomu prosím zvolte jako způsob platby možnost »Platba předem« a dokončete objednávku. Údaje o své kartě (jméno majitele, číslo karty, datum vypršení platnosti a bezpečnostní kód) nám můžete sdělit telefonicky. Můžeme tak zpracovat vaši objednávku bez elektronického přenosu údajů o vaší platební kartě.

Chci vědět více o platbách přes PayPal.

PayPal je online bankovní systém, který umožňuje platby a převody peněz online. Účelem PayPalu je učinit online platby snadnými a bezpečnými jak pro kupující, tak pro prodávající.

PayPal je v podstatě banka a také jako banka funguje, nicméně existuje pouze online. To znamená, že každý uživatel má svůj vlastní účet, pomocí kterého provádí a přijímá platby. Peníze přes PayPal lze převést dvěma způsoby:

  • Můžete použít PayPal kredit. Tyto peníze můžete vždy převést přímým převodem ze své »běžné« banky a následně získaným kreditem zaplatit online.
  • Můžete použít svou platební kartu. V tomto případě nemusíte peníze převádět předem.

Pro bezpečný převod peněz během každé transakce jsou všechny osobní údaje uživatele (informace o platební kartě, bankovním účtu atd.) chráněny pomocí SSL „Secure Socket Layer“. Na PayPalu si nejdříve musíte vytvořit účet, abyste ho mohli používat. Účet si snadno vytvoříte na www.paypal.com registrací vaší platební karty. Poté budou online platby vždy prováděny prostřednictvím této platební karty. Pokud již účet máte, vyberte prosím možnost platby přes „PayPal“ a budete provedeni platebním postupem. Chcete-li provést platbu prostřednictvím svého účtu PayPal, vyberte možnost „PayPal“. Platbu provedete po dokončení nákupu. Po vyplnění všech povinných polí potvrďte svůj nákup modrým tlačítkem PayPal vpravo dole. Kliknutím na toto tlačítko vstoupíte na svůj PayPal účet, kde nákup dokončíte.

Více informací o PayPal účtu naleznete na www.paypal.com.

Objednal jsem zboží a zaplatil za něj předem přes PayPal nebo kartou. Poté jsem obdržel informaci, že požadované zboží již není skladem. Co bude následovat?

V případě, že jste si zboží objednali a zaplatili přes PayPal nebo kartou a zboží již není skladem, vrátíme vám platbu v plné výši nejpozději do 8 dnů.

A co DPH?

DPH je zahrnuta ve všech cenách v našem e-shopu.

Fakturu chci vystavit basketbalovému klubu, svazu nebo firmě. Co s tím?

Pokud chcete, aby byla faktura vystavena basketbalovému klubu, svazu nebo společnosti, vyplňte všechny povinné údaje (včetně daňového čísla klubu nebo společnosti) a v komentáři uveďte, komu má být faktura vystavena.

DORUČENÍ

Kolik stojí poštovné?

Výše poštovného závisí na zemi a přesné dodací adrese. Tabulku s přehledem cen poštovného podle zemí naleznete zde.

Za jak dlouho mi bude balíček doručen?

Váš balíček bude odeslán z našeho depa do 1–2 pracovních dnů, přičemž dodací lhůta se liší a závisí na zemi doručení. Pokud jste objednávku zadali o víkendu nebo o státním svátku, bude odeslána následující pracovní den. Zde si můžete prohlédnout odhadované dodací lhůty podle zemí.

Kde mohu sledovat stav mého balíčku? Jak zjistím, kde přesně se můj balíček aktuálně nachází?

O odeslání vaší objednávky vás budeme informovat e-mailem. V e-mailu obdržíte sledovací číslo a odkaz pro sledování. Na tomto odkazu můžete sledovat, kde se váš balíček aktuálně nachází. Vaše sledovací číslo začne fungovat až v pozdních večerních hodinách v den odeslání balíčku ze skladu Grosbasket. Funkčnost sledovacího čísla tedy doporučujeme zkontrolovat po 21:00 nebo následující den ráno.

Co se stane, když nebudu v době doručení doma?

V případě, že nebudete přítomni na uvedené adrese v době doručení, dohodněte se s doručovací službou na nové doručovací adrese.

Co dělat, aby se předešlo problémům s doručením?

Pro rychlé a snadné doručení vašeho balíčku doporučujeme, abyste:
• uvedli přesnou doručovací adresu, kde bude k dispozici někdo, kdo balíček převezme. Může to být například také adresa vaší kanceláře, vašeho souseda nebo přítele.
• uvedli telefonní číslo, na kterém jste vždy k zastižení v případě, že by se během doručování naskytly nějaké potíže.
• sledovali svůj balíček. Systém sledování balíků zajišťuje, že neustále víte, kde se váš balíček nachází. Můžete si tedy i zkontrolovat, kdy k vám přibližně balík dorazí a zda nedošlo k nějakým problémům s doručením. Sledovací číslo vám zašleme spolu s potvrzením objednávky. Číslo bude aktivováno po tom, co vámi zvolená doručovací služba balík naskenuje. Obvykle se sledovací číslo aktivuje v pozdních večerních hodinách.
• se ujistili, že máte vchodové dveře označeny svým jménem, aby doručovací služba neměla problémy s hledáním vaší adresy.

Do kterých zemí doručujete?

Doručujeme po celém světě. Tabulku s přehledem cen poštovného podle zemí naleznete zde.

Můj balíček se ztratil. Co s tím?

Nebojte! Postaráme se o to, aby se vaše objednané zboží dostalo do správných rukou. V případě, že se váš balíček ztratil, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na e-mailu [email protected]

Nebyl/a jsem doma, když se kurýr snažil doručit balíček. Balíček byl tedy zaslán zpět. Co s tím?

Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na e-mailu [email protected] a najdeme pro vás řešení.

Obdržel/a jsem zboží, které nesplnilo má očekávání. Mohu zboží vyměnit?

Zboží můžete vyměnit bez nutnosti udání důvodu do 30 dnů od data nákupu. Vrácené zboží by mělo být zabaleno v původním obalu. Nemělo by být poškozené nebo použité a měl by být přiložen originál faktury. Chcete-li, můžete si vybrat nové zboží nebo vám na uvedený bankovní účet vrátíme peníze do 8 dnů od obdržení vyplněného formuláře. Náklady na výměnu hradíme my. Více o postupu výměny se dozvíte zde.

Mohu zrušit svou objednávku? Jak to mám udělat?

V případě, že jste se spletli nebo odeslali objednávku příliš brzy, kontaktujte nás prosím na naší e-mailové adrese [email protected] a objednávku tak zrušte e-mailem. Do předmětu e-mailu prosím uveďte ‚‚Zrušení objednávky'' a uveďte číslo objednávky, které jste obdrželi v potvrzovacím e-mailu při odeslání objednávky.

Jak poznám, že jste obdrželi balíček, který jsem vám poslal k výměně zboží?

Můžete očekávat, že váš balíček s vyměněným zbožím bude odeslán následující pracovní den poté, co vámi vrácený balíček obdržíme.

Přišlo mi vadné nebo nesprávné zboží. Co s tím?

V případě, že jste obdrželi vadné zboží, měli byste okamžitě kontaktovat naši zákaznickou podporu na e-mailu [email protected], která problém okamžitě prověří a vyřeší.

Balík je poškozený. Co s tím?

Každý balík opouští náš sklad v perfektním stavu. V případě, že si všimnete jakýchkoli známek poškození na doručeném balíku, oznamte to prosím co nejdříve doručovateli. Balík opatrně otevřete a uchovejte jeho obsah v původním stavu. Následuje kontrola objednaného zboží. Objednané zboží pečlivě zkontrolujte a ujistěte se, že není poškozeno. V případě, že si všimnete jakéhokoli poškozeného zboží, kontaktujte prosím okamžitě naši zákaznickou podporu. Poškozené zboží a vnější poškození balíku prosím vyfotografujte a zašlete na e-mailovou adresu [email protected] spolu se stručným popisem poškození a číslem vaší objednávky. V případě poškození obalu uschovejte vše, co bylo v balíku obsaženo. Jakmile budeme o problému informováni, budeme se jím zabývat a poskytneme vám řešení. Všimnete-li si poškození balíku až po jeho převzetí, neprodleně kontaktujte naši zákaznickou podporu ([email protected]).

O GROSBASKET

Rád bych se dozvěděl více o Grosbasket.

Grosbasket je specializovaný dodavatel basketbalového vybavení renomovaných značek, jako jsou Nike, Air Jordan, Adidas, Under Armour, McDavid, K1X, SKLZ, New Era a další. Grosbasket byl založen s cílem dodávat na trh to nejlepší vybavení, které basketbalový hráč potřebuje k rozvoji a dosažení svých cílů. Díky znalosti basketbalového trhu, profesionálnímu přístupu, nasazení, vášni a vizi chceme být součástí městské basketbalové komunity, kterou tvoří všichni, kterých se basketbal tak či onak dotkl.

Naše začátky sahají do roku 2014, kdy jsme se rozhodli, že chceme na trhu nabídnout něco nového, jiného a lepšího. Vznikla tak společnost Grosbasket, první specializovaný dodavatel basketbalového vybavení v zemi. Vše začalo malým showroomem o velikosti 40 m2 v malém městečku Grosuplje a internetovým obchodem. Byli jsme plní nadšení, nebáli jsme se tvrdé práce a už po roce jsme cítili, že je načase to posunout dál. V roce 2016 jsme se tak přestěhovali do Lublaně, hlavního města Slovinska, kde jsme na ploše přes 440 m2 slavnostně otevřeli jednu z nejmodernějších prodejen v Evropě.

Náš příběh zde ale nekončí. O rok později jsme otevřeli další Grosbasket shop, tentokrát v Záhřebu, hlavním městě Chorvatska. Aby byl zážitek basketbalistů opravdu nezapomenutelný, nabízíme kromě moderního designu a skvělé nabídky zboží v obou našich prodejnách také skutečné basketbalové hřiště. Dokážete si představit, že si před koupí nové boty vyzkoušíte na skutečném basketbalovém hřišti? Super, co? V naší cestě a vizi pokračujeme dál – s cílem rozšiřovat Grosbasket, poskytovat nezapomenutelný zážitek v našem shopu a podporovat celou evropskou basketbalovou komunitu!

Které značky jsou ve vašem obchodě dostupné?

V našem obchodě naleznete pouze vysoce kvalitní zboží renomovaných značek:

  • Nike
  • Air Jordan
  • adidas
  • Under Armour
  • K1X
  • New Era
  • Mitchell & Ness
  • Converse
  • Stance
  • Peak
  • Spalding
  • Wilson
  • Polar
  • SKLZ
  • Zero Point

Mohu si obuv opravdu vyzkoušet na basketbalovém hřišti přímo ve vašem obchodě?

Aby byl zážitek basketbalistů opravdu nezapomenutelný, nabízíme v našich prodejnách v Lublani, Záhřebu a Budapešti kromě moderního designu a skvělé nabídky také skutečné basketbalové hřiště. Umíte si představit, že si před koupí nové boty vyzkoušíte na skutečném basketbalovém hřišti? Boží!

What are the basic data of the company Grosbasket?

GROSBASKET d.o.o.
Ukmarjeva ulica 6
SI - 1000 Ljubljana
Registration number: 6646077000
Bank account: SI56290000052226112
T: +386 (0)59-344-580
M: [email protected]
W: www.grosbasket.com